خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / اخبار و اطلاعیه ها / پنجمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی

پنجمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی

poster-1-1انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای ترویج هرچه بیشتر علم فیزیک و دیدگاه فیزیکی به جهان ساده روزمره به برگزاری پنجمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی اقدام کرده است .

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه تا ۲۰ مردادماه تمدید شده است.

  شرکت عموم در این رقابت علمی هنری آزاد است.

 عکاسی فیزیکی با استفاده از بستر پرمخاطب عکاسی، شروعی موثر در جهت کاهش فاصله میان فیزیک و دانش آموزان و دانشجویان و همچنین فعالیتی موثر جهت ترویج هر چه بیشتر علم فیزیک در میان دانش آموزان و افراد جامعه است.

 دانش آموزان با شرکت در مسابقه، علاوه بر شرکت در رقابتی سالم، فرصت آشنایی با محیط دانشگاه و فضای دانشجویی را خواهند داشت . استقبال شرکت کنندگان در چهار دوره گذشته و نیاز دانشگاه جهت ترویج هرچه بیشتر علم فیزیک سبب شده تا انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک ، پنجمین دوره این مسابقه را با حمایت انجمن ترویج علم ایران و انجمن معلمان فیزیک امریکا و با رویکرد ترویج علم فیزیک و نگاه علمی برگزار کند .

 در این مسابقه شرکت کنندگان از سراسر کشور با ثبت نام در سایت مسابقه و ارسال عکسهای خود به همراه توضیح قوانین فیزیکی حاکم بر پدیده های موجود در عکس با یکدیگر به رقابت می پردازند. آثار به همراه توضیحات شان در مرحله داوری توسط داوران علمی و هنری از لحاظ عکس ارسالی و همچنین توضیحات علمی مورد بررسی قرار می گیرند و تعداد مشخصی اثر برای نمایش در گالری آثار برتر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انتخاب می شوند. از میان آثار راه یافته به گالری از هر دسته یک اثر به عنوان اثر برتر برگزیده می شود و از صاحبان آثار تقدیر به عمل می آید و آثار آن ها تحت حمایت حقوقی انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات بین المللی عکاسی علمی و با حفظ حقوق صاحبان آثار شرکت داده می شوند .

 برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین و مقررات مسابقه می‌توانید به نشانی اینترنتی www.physphoto.ir مراجعه کنید .

درباره ی مدیر سایت

محمد پوررضا مدرس فیزیک کنکور مدرک تحصیلی او کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف بوده و زمینه پایان‌نامه ایشان فوتوسنتز مصنوعی با استفاه از فرایند تجزیه آب می‌باشد.

مطلب پیشنهادی

برنامه امتحانات نهایی خرداد 1394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.