خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / اخبار و اطلاعیه ها / جشنواره ها و مسابقات / فراخوان چهارمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی/ به همراه بخش عکاسی با موبایل

فراخوان چهارمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی/ به همراه بخش عکاسی با موبایل

مسابقه عکاسی فیزیک

مسابقه عکاسی فیزیکی ازسال ۱۹۹۶ درکشور امریکا توسط « انجمن معلمان فیزیک امریکاAAPT » به طورسالیانه برگزارمی شود. برای اولین بار درایران انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( دانشکده مهندسی هسته ای و فیزیک سابق ) درسال ۸۸۱۳ اقدام به برگزاری اولین دوره این مسابقه در سطح ملی و به منظور ترویج علم فیزیک و فرهنگ سازی علمی نمود. تجربه برگزاری موفقیت آمیز سه دوره مسابقه عکاسی فیزیکی و استقبال بی نظیر شرکت کنندگان ، انجمن علمی را بر آن داشت تا دور چهارم آن را درآبان ماه سال ۱۳۹۲ برگزارکند. از این رو از تمامی علاقمندان به فیزیک و عکاسی دعوت می شود تا در این مسابقه شرکت نمایند.
همچنین برای اولین بار در سه دوره گذشته به منظور ترویج دیدگاه فیزیکی به جهان ساده روزمره خود، بخش عکاسی فیزیکی با موبایل به عنوان بخشی جنبی مسابقه اضافه گردیده است.
شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است

مهلت ارسال آثار از ۳۱ خرداد لغایت ۳۱ شهریور و از طریق سایت می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین و مقررات مسابقه به سایت زیر مراجعه نمایید.

www.physphoto.ir

درباره ی مدیر سایت

محمد پوررضا مدرس فیزیک کنکور مدرک تحصیلی او کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف بوده و زمینه پایان‌نامه ایشان فوتوسنتز مصنوعی با استفاه از فرایند تجزیه آب می‌باشد.

مطلب پیشنهادی

فراخوان

باسلام واحترام.باتوجه به برنامه ی عملیاتی ابلاغ شده از طرف دبیر خانه ی کشوری درس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.